MAC OSX YouTube Bağlantı Problemi


Bugün çok kozmik bir olay oldu. Şirkette elektrikler kesildi, mac bilgisayarım şebekeye bağlı olduğu için kapandı. Sonrasında açtım herşey normaldi ancak hiç bir şekilde youtube.com sitesine bağlanamıyordum. 

Bilmiyorum bütün bunlar bir rastlantı mı, olayın elektriklerin gidip gelmesiyle ne alakası var ama problemin kaynağını biraz uğraştıktan sonra buldum. Sizin de birgün başınıza anlamsızca youtube e bağlanmama sorunu gelirse, internetten youtube gene mi kapatıldı diye araştırmadan, eşe dosta sormadan, modemi resetlemeden, ip nizi manuel olarak değiştirmeden, DNS ayarlarınızı sıfırlamadan bunun gibi daha birçok yöntemi denemeden önce /etc/ dizini altındaki hosts dosyasında internet yasaklarından kalma bir düzenleme var mı bir kontrol edin.

Ben o dönemden kalma twitter youtube dns adreslerini dosyadan sildim ve bağlantı sorunu çözüldü. Bilmiyorum o elektrik kesintisi sırasında youtube'ün dns leri mi değişti ama dediğim gibi yapınca problem çözüldü.

/etc/hosts

Comments

Popular posts from this blog

Latex'te Denklem İçerisine Ufak Boşluklar Koymak

LaTeX'te Sunum Hazırlamak

Octave'da Grafik Çizdirme