GCC + MAC OSX + "Abort Trap" Problemi

Bir süredir MAC OSX yüklü MacBook Pro model bir laptop kullanıyorum. İşlerim gereği c programlama ve bunları gcc ile derlemek durumundayım. Bu yüzden Xcode ve beraberinde gcc yi sisteme yükledim. Linux bilgisayarımda hiç karşılaşmadığım bir şekilde bu bilgisayarda gcc ile derlediğim kdoun çalışma esnasında "Abort Trap" hatası verdiğini gözlemledim. Özellikle bellek kullanımının çok yüksek olduğu uygulamalarda ki ben bu şekilde bir program ile uğraşıyorum, bu problemin ortaya çıktığını gözlemliyorum. Bu problemin çözümü için derleme satırına şu iki opsiyonu eklemenin problemi çözdüğünü gördüm:


-fno-stack-protector -D_FORTIFY_SOURCE=0

Comments

Popular posts from this blog

Latex'te Denklem İçerisine Ufak Boşluklar Koymak

LaTeX'te Sunum Hazırlamak

Octave'da Grafik Çizdirme