HSBC Bank Tarafından Taciz Edilmek ve Sonrası

Taciz olayı için alakam olmayan bu bankayı kendim cep telefonu parası ödeyerek 3 kere aramış olmama rağmen sonuç alamamıştım. Hoç geçen cuma gününden sonra bi daha aranmadım ancak sikayetvar.com sitesine bıraktığım şikayet mesajına istinaden biraz önce siteden mail geldi, ilgililere haber verildiğine ilişkin ve hemen ardından yine aynı numaradan ama bu sefer bir müşteri yetkilisi konu ile ilgili olarak beni aradı.

Komik olan sanki kendi dönüş mekanizmalarıyla bana dönmüş gibi davranmaları idi. Aklınızda olsun bu banka ile bir probleminiz olursa 444 0 111 numaralı telefondan bir çözüm bulmanız mümkün değil. Direk olarak şikayet var sitesine şikayet bırakın. Hoş onların da çalışmalarında aksaklıklar oluyor artık sanırım. Şikayeti bıraktıktan sonra üzerinden 5gün geçtikten sonra yine benim mail ile hatırlatmam ile konu ile ilgilendiler. Ama sonuçta ilgilendiler...

Comments

Popular posts from this blog

Latex'te Denklem İçerisine Ufak Boşluklar Koymak

LaTeX'te Sunum Hazırlamak

Octave'da Grafik Çizdirme